2018. február 22., csütörtök

Hogyan kezd


Ha tehetem többnyire angolul olvasok, és az utóbbi időben belefutottam olyan kérdésekbe, hogy többen is szeretnének elkezdeni angolul olvasni (akár nyelvfejlesztés/gyakorlás vagy tudásmegtartás miatt), de nem tudják melyik könyvvel érdemes kezdeni, így mai bejegyzésben összeszedtem pár olyan könyv címet, amit még a kezdetekben olvastam.




Jasinda Wilder – Falling into you
Simone Elkeles – Leaving Paradise
Simone Elkeles – Returning Paradise
J. Lynn – Wait for you
Colleen Hoover – Hopeless
Jessica Sorensen – Coincidence of Callie&Kayden
Jessica Sorensen – The Redemption of Callie&Kayden

Plusz tipp: Egyszer azt tanácsolták nekem, hogy ne álljak meg minden – kisebb - ismeretlen szónál szótározni, mert az elrontja az élményt. Ez javarészt nekem bevált. Persze ha olyan kulcsfontosságú szó van, amit egyébként nem tudok kikövetkeztetni, és már nem tudom követni a történéseket, akkor azokat természetesen ki kell, de aztán már hamar azon kapod magad, hogy szótározás nélkül olvasol ki egy-egy könyvet.

Ha valaki külföldi könyvek rendelésén gondolkozik, a BookDepository-t tudom ajánlani, ahonnan már többször rendeltem. Az árak is elfogadhatóak, ingyenes a szállítás, sőt néha 10%-os kuponkódot is szoktak küldeni, ha regisztrálva vagy. De ha valaki nem szeretne külföldi oldalról rendelni, vagy előre utalni (sajnos a Bookdepository-nak ez a hátránya), akkor én már a Bookline-on is láttam/rendeltem idegen nyelvű könyveket, itt viszont sajnos kicsit magasabbak az árak, és egyelőre még kevesebb a választék, de híresebb írókat, könyveket biztosan találsz, akár németül is.

Ha pedig csak most kezdted tanulni az angol nyelvet, és még az alaptudásodat építed, megpróbálkozhatsz egy-egy mesével is.

Ti olvastatok már angolul? Ha igen, melyik könyvvel kezdtétek?

E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése